Sťažnosti
1. Záručné reklamácie.
1.1. Na všetky výrobky ponúkané v obchode sa vzťahuje záruka výrobcu platná na území Poľskej republiky,
1.2. Záručná doba na Výrobky je 24 mesiacov a počíta sa od dátumu dodania Výrobku Zákazníkovi,
1.3. dokladom oprávňujúcim na záručnú ochranu je záručný list alebo doklad o kúpe,
1.4. údaje o ručiteľovi, údaje o tovare, na ktorý sa vzťahuje záruka, údaje o trvaní a podmienkach záruky, ako aj o právach Zákazníka vyplývajúcich zo záruky - sú uvedené v záručnom liste priloženom k Výrobku alebo sprístupnenom na internetovej stránke Obchodu,
1.5. Záruka nevylučuje práva spotrebiteľa a subjektu uvedeného v § 10 Obchodných podmienok z dôvodu nesúladu výrobku s kúpnou zmluvou v zmysle zákona o právach spotrebiteľa, ktoré spotrebiteľovi a subjektu uvedenému v § 10 prislúchajú zo zákona.
2. Reklamácia záruky.
2.(1) Základ a rozsah zodpovednosti Predávajúceho voči Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok, za nesúlad Výrobku so zmluvou je stanovený v Zákone o právach spotrebiteľa zo dňa 30. mája 2014.,
2.2. Základ a rozsah zodpovednosti predávajúceho voči zákazníkovi, ktorý je podnikateľom uvedeným v § 9 v rámci záruky, je stanovený v zákone Občiansky zákonník z 23. apríla 1964.,
2.(3) Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok, za nesúlad Výrobku so zmluvou, ktorý existoval v čase dodania Výrobku a ktorý sa prejaví do 2 rokov od tohto času, ak doba spotreby Výrobku určená Predávajúcim alebo osobami konajúcimi v mene Predávajúceho nie je dlhšia,
2.4. oznámenie o nesúlade výrobku so zmluvou a príslušnú žiadosť je možné zaslať e-mailom na adresu: sklep@sportowestyle.pl alebo písomne na túto adresu: handlowa 2/3, 34-480 Jablonka,
2.5. V uvedenej písomnej alebo elektronickej správe by sa malo uviesť čo najviac informácií a okolností týkajúcich sa predmetu sťažnosti, najmä povaha a dátum nezrovnalosti a kontaktné údaje. Poskytnuté informácie predávajúcemu výrazne uľahčia a urýchlia riešenie sťažnosti,
2.6. Na účely posúdenia nezrovnalostí a nesúladu výrobku so zmluvou je spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Obchodných podmienok povinný sprístupniť výrobok predávajúcemu a predávajúci je povinný ho na svoje náklady prevziať,
2.(7) Predávajúci je povinný odpovedať na žiadosť zákazníka bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od uplatnenia reklamácie,
2.(8) V prípade reklamácie Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok - neprejednanie reklamácie do 14 dní od jej podania sa rovná jej prijatiu,
2.(9) Zákazník môže v prvom rade požiadať Predávajúceho o výmenu alebo opravu Výrobku. Zníženie ceny a odstúpenie od zmluvy môže zákazník požadovať len v prípadoch uvedených v zákone o právach spotrebiteľov z 30. mája 2014. prípady (m.na stránke. ak je nesúlad tovaru so zmluvou značný, ak predávajúci odmietol uviesť tovar do súladu so zmluvou alebo ak nesúlad tovaru so zmluvou pretrváva napriek tomu, že sa predávajúci pokúsil uviesť tovar do súladu so zmluvou),
2.10. v súvislosti s oprávnenou reklamáciou Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Obchodných podmienok, Predávajúci primerane:
a) uhradiť náklady na výmenu a opätovné dodanie Výrobku,
b) uhradiť náklady na opravu a opätovné dodanie Výrobku,
c) znížiť cenu Výrobku (znížená cena musí byť v pomere ceny tovaru v súlade so zmluvou k cene tovaru, ktorý nie je v súlade so zmluvou) a vrátiť hodnotu zníženej ceny Spotrebiteľovi alebo subjektu uvedenému v § 10 najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oprávneného vyjadrenia tohto Spotrebiteľa alebo subjektu uvedeného v § 10 o znížení ceny,
d) v prípade oprávneného odstúpenia od zmluvy zo strany Spotrebiteľa alebo subjektu uvedeného v § 10 im vrátiť cenu Výrobku najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia vráteného tovaru alebo dokladu o jeho vrátení. V prípade odstúpenia od zmluvy je spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 povinný bezodkladne vrátiť tovar predávajúcemu na jeho náklady,
2.11. odpoveď na sťažnosť sa poskytne v papierovej forme alebo na inom trvanlivom médiu, napr. e-mailom alebo SMS.