Doručenie zdarma z adresy 93,80 €

Predpisy obchodu

§ 1 VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

  1. Obchod www.sportowestyle.pl funguje za podmienok stanovených v týchto pravidlách.
  2. Poriadok špecifikuje podmienky uzatvárania a ukončovania zmlúv o predaji produktov a reklamačného poriadku, ako aj druhy a rozsah služieb poskytovaných elektronicky Obchodom www.sportowestyle.pl, pravidlá poskytovania týchto služieb a podmienky uzatváranie a vypovedanie zmlúv o poskytovaní elektronických služieb.
  3. Každý Príjemca služieb je pri podnikaní krokov na používanie Elektronických služieb obchodu www.sportowestyle.pl povinný dodržiavať ustanovenia týchto Pravidiel.
  4. Vo veciach, ktoré nie sú upravené v týchto pravidlách, platia nasledujúce ustanovenia:

    4.1. zákon o poskytovaní elektronických služieb z 18. júla 2002 (Z. z. č. 144, vložka 1204 v znení neskorších predpisov),
    4.2. Zákon o právach spotrebiteľa z 30. mája 2014 (Zbierka zákonov z roku 2014, položka 827),
    4.3. Zákon o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov zo dňa 23.09.2016 (Z. z. 2016, č. 1823),
    4.4. Občiansky zákonník z 23. apríla 1964 (Zbierka zákonov č. 16, položka 93 v znení neskorších predpisov) a ďalšie príslušné ustanovenia poľského práva.

§ 2 DEFINÍCIE OBSAŽENÉ V PREDPISE

  1. REGISTRAČNÝ FORMULÁR – formulár dostupný na webovej stránke www.sportowestyle.pl umožňujúci vytvorenie účtu.
  2. OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁR – formulár dostupný na stránke www. sportstyle.pl vám umožňuje zadať objednávku.
  3. ZÁKAZNÍK – Príjemca služby, ktorý má v úmysle uzavrieť alebo uzavrel kúpnu zmluvu s Predávajúcim.
  4. SPOTREBITEĽ – fyzická osoba, ktorá uzatvára s podnikateľom právny obchod, ktorý priamo nesúvisí s jeho obchodnou alebo profesijnou činnosťou.
  5. PODNIKATEĽ - fyzická osoba, právnická osoba a organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou, ktorej zákon priznáva spôsobilosť na právne úkony, ktorá podniká alebo vykonáva odbornú činnosť vo vlastnom mene.
  6. ÚČET - označený individuálnym menom (loginom) a heslom, súbor zdrojov v IT systéme Poskytovateľa služby, v ktorom sa zhromažďujú údaje Príjemcu služby, vrátane informácií o uskutočnených Objednávkach.
  7. NEWSLETTER – Elektronická služba umožňujúca Používateľovi služby prihlásiť sa na odber a dostávať bezplatné informácie od Poskytovateľa služby týkajúce sa Obchodu a Produktov v ňom dostupných na e-mailovú adresu poskytnutú Používateľom služby.
  8. CHAT – Elektronická služba sprístupnená Používateľom služby povolením konverzácií medzi Používateľmi služby a Poskytovateľom služby cez Messenger.
  9. PRODUKT – hnuteľná vec alebo služba dostupná v Obchode, ktorá je predmetom Kúpnej zmluvy medzi Zákazníkom a Predávajúcim.
  10. PREDPISY - tieto predpisy Obchodu.
  11. OBCHOD – Internetový obchod Poskytovateľa služieb pôsobiaci na adrese www.sportowestyle.pl.
  12. PREDAVAČ, POSKYTOVATEĽ SLUŽIEB - Marcin Wysocki podnikajúci pod názvom WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU SPORT zapísaný do Centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti Poľskej republiky vedeného ministrom zodpovedným za ekonomiku, miesto podnikania a doručovacia adresa: ul. . Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko, NIP: 7361560468, REGON: 120757397, e-mailová adresa: sklep@emwu-sport.pl, telefónne číslo: 538 445 663.
  13. SYSTÉM NÁZOROV - Elektronická služba, ktorú Zákazníkom sprístupňuje Poskytovateľ služby, umožňujúca uverejňovanie názorov na Produkty.
  14. PREDAJNÁ ZMLUVA - Zmluva o predaji produktu uzatvorená medzi Zákazníkom a Predávajúcim prostredníctvom Obchodu.
  15. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná elektronicky Poskytovateľom služby Príjemcovi služby prostredníctvom Obchodu.
  16. PRÍJEMCA SLUŽBY – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva právnu spôsobilosť, využívajúcu Elektronickú službu.
  17. OBJEDNÁVKA - prejav vôle zákazníka predstavujúci ponuku na uzavretie zmluvy o predaji produktov s predávajúcim.
  18. CENA – hodnota vyjadrená v peňažných jednotkách, ktorú je Zákazník povinný zaplatiť Predávajúcemu za Produkt.

§ 3 INFORMÁCIE TÝKAJÚCE SA VÝROBKOV A ICH OBJEDNÁVANIA

  1. Obchod www.sportowestyle.pl vykonáva maloobchodný a veľkoobchodný predaj Produktov cez internet.
  2. Produkty ponúkané v obchode sú nové, v súlade so zmluvou a boli legálne uvedené na poľský trh.
  3. Informácie dostupné na webových stránkach Obchodu nepredstavujú ponuku v zmysle zákona. Zadaním Objednávky Zákazník predkladá ponuku na kúpu konkrétneho Produktu za podmienok uvedených v jeho popise.
  4. Cena Produktu zobrazená na webovej stránke Obchodu je uvedená v poľských zlotých (PLN) a zahŕňa všetky komponenty vrátane DPH. Cena nezahŕňa náklady na doručenie.
  5. Cena Produktu zobrazená na webovej stránke Obchodu je záväzná v čase, keď Zákazník zadá Objednávku. Táto cena sa nezmení bez ohľadu na zmeny cien v Obchode, ktoré sa môžu objaviť v súvislosti s jednotlivými Produktmi po zadaní Objednávky Zákazníkom.
  6. Predajca jasne informuje zákazníkov o jednotkových cenách a akciách a zníženiach cien produktov. Predávajúci okrem informácie o zľave Produktu zobrazuje najnižšiu Cenu tohto Produktu, ktorá bola platná v období 30 dní pred zavedením zľavy, a ak je Produkt ponúkaný na predaj v období kratšom ako 30 dní - Predávajúci zobrazuje najnižšiu Cenu Tovaru, ktorá bola platná v období odo dňa začatia poskytovania zľavy s ponukou tohto Tovaru na predaj do dňa uvedenia zľavy.
  7. Objednávky je možné zadávať:

    7.1 cez webovú stránku pomocou objednávkového formulára (obchod www.sportowestyle.pl) - 24 hodín denne po celý rok,

  8. Pre uskutočnenie Objednávky nie je Zákazník povinný zaregistrovať si Účet v Obchode.
  9. Podmienkou zadania Objednávky v Obchode Zákazníkom je prečítať si Pravidlá a prijať ich ustanovenia v čase zadania Objednávky.
  10. Obchod spracováva Objednávky zadané od pondelka do piatku počas otváracích hodín Predajne, t.j. v pracovných dňoch od 09:00 do 17:00. Objednávky uskutočnené v pracovné dni po 18:00, v sobotu, nedeľu a sviatok, bude spracovaná nasledujúci pracovný deň.
  11. Produkty vo výpredaji (výpredaji) majú obmedzený počet kusov a Objednávky na ne budú vybavované v poradí, v akom budú prijaté, až do vyčerpania zásob daného Produktu.

§ 4 UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Na uzavretie kúpnej zmluvy je potrebné, aby zákazník vopred zadal Objednávku spôsobmi, ktoré poskytuje predávajúci, v súlade s § 3 bod 6 a 8 Pravidiel.
  2. Po odoslaní objednávky Predávajúci bezodkladne potvrdí jej prijatie.
  3. Potvrdenie o prijatí Objednávky uvedené v bode 2 tohto odseku zaväzuje Objednávateľa k jeho Objednávke. Potvrdenie prijatia Objednávky prebieha zaslaním e-mailu.
  4. Potvrdenie o prijatí Objednávky obsahuje:

    4.1. potvrdenie všetkých podstatných náležitostí Objednávky,
    4.2. formulár na odstúpenie od zmluvy,
    4.3. tohto Poriadku obsahujúce informácie o práve odstúpiť od zmluvy.

  5. Po overení Objednávky Predávajúci bezodkladne potvrdí prijatie Objednávky na realizáciu zaslaním e-mailu. Potvrdenie prijatia Objednávky na realizáciu zaväzuje Objednávateľa k jeho Objednávke.
  6. Keď Zákazník dostane e-mail uvedený v bode 5 tohto odseku, dôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy medzi Zákazníkom a Predávajúcim.
  7. Každá kúpna zmluva bude potvrdená dokladom o kúpe (faktúra s DPH), ktorý bude priložený k Produktu a/alebo zaslaný e-mailom na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú v Objednávkovom formulári.

§ 5 SPÔSOB PLATBY

  1. Predávajúci poskytuje tieto spôsoby platby:

    1.1. platba klasickým prevodom na bankový účet predávajúceho,
    1.2. platba prostredníctvom elektronického platobného styku,
    1.3. platba na dobierku dodávateľovi, t.j. za tzv na dobierku.

  2. V prípade platby klasickým prevodom je potrebné platbu uskutočniť na číslo bankového účtu: 91 1140 2017 0000 4602 1301 3403 (Bank Mbank SA) WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU SPORT, ul. Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko, NIP: 7361560468. Do názvu prevodu zadajte „Číslo objednávky...“.

    Objednané produkty sú rezervované 48 hodín od zakúpenia, potom už produkty nemusia byť dostupné.

  3. V prípade platby prostredníctvom elektronického platobného systému Zákazník vykoná platbu pred začatím realizácie Objednávky. Elektronický platobný systém umožňuje realizovať platby kreditnou kartou alebo rýchlym prevodom z vybraných poľských bánk.
  4. V prípade platby na dobierku je balík odoslaný po overení správnosti adresných údajov. Zákazník je povinný zaplatiť za Objednávku a prevziať Tovar u dodávateľa.
  5. Zákazník je povinný zaplatiť cenu podľa Kúpnej zmluvy do 1 pracovného dňa odo dňa jej uzavretia, pokiaľ Kúpna zmluva neurčuje inak.
  6. Ak si zvolíte platby popísané v bodoch 1.1 a 1.2 tohto odseku, Produkt bude odoslaný až po zaplatení.

§ 6 CENA, TERMÍN A SPÔSOB DODANIA PRODUKTU

  1. Náklady na doručenie produktu, ktoré hradí zákazník, sú stanovené počas procesu zadávania objednávky a závisia od zvoleného spôsobu platby a spôsobu doručenia zakúpeného produktu.
  2. Termín dodania Produktu zahŕňa čas dokončenia Produktu a čas dodania Produktu prepravcom:

    2.1. Doba dokončenia Produktov je 1 pracovný deň od okamihu:
    a) pripísania peňažných prostriedkov zaplatených na základe Kúpnej zmluvy na účet Predávajúceho, alebo
    b) kladnej autorizácie transakcie elektronickým platobným systémom, alebo
    c) akceptácie Objednávku na realizáciu Predávajúcim v prípade voľby dobierky.
    2.2. Dodanie Produktov tvoriacich hnuteľné veci dopravcom prebieha v lehote deklarovanej dopravcom, t.j. do 3 pracovných dní od momentu odoslania zásielky (doručenie prebieha len v pracovné dni, okrem sobôt, nedieľ a sviatkov).

  3. Produkty zakúpené v obchode sú zasielané iba v rámci Poľska prostredníctvom Poczta Polska alebo kuriérskej spoločnosti.
  4. Zákazník si môže prevziať Produkty zakúpené v Obchode osobne po tom, čo ho kontaktuje e-mailom alebo telefonicky.

§ 7 REKLAMÁCIE VÝROBKU

  1. Záručná reklamácia.

    1.1. Na všetky Produkty ponúkané v Obchode sa vzťahuje záruka výrobcu platná v Poľskej republike,
    1.2. záručná doba na Produkty je 24 mesiacov a počíta sa odo dňa dodania Produktu Zákazníkovi,
    1.3. dokladom oprávňujúcim na záručnú ochranu je záručný list alebo doklad o kúpe,
    1.4. údaje o ručiteľovi, podrobné informácie o tovare, na ktorý sa vzťahuje záruka, údaje o trvaní a podmienkach záruky, ako aj práva Zákazníka zo záruky - uvedené v záručnom liste priloženom k ​​Produktu alebo dostupnom na internetovej stránke Obchodu,
    1.5 . záruka nevylučuje práva Spotrebiteľa a subjektu uvedeného v § 10 Predpisov z dôvodu nesúladu Produktu s Kúpnou zmluvou uvedenou v Zákone o právach spotrebiteľa, ktoré Spotrebiteľ a subjekt uvedený v § 10 ods. v § 10 sú zo zákona oprávnené.

  2. Záručná reklamácia.

    2.1. Základ a rozsah zodpovednosti Predávajúceho voči Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Nariadení, z dôvodu nesúladu Produktu so zmluvou, sú uvedené v zákone o právach spotrebiteľov z mája. 30, 2014,
    2.2. základ a rozsah zodpovednosti predávajúceho voči zákazníkovi podnikateľovi uvedenému v § 9 v rámci záruky sú uvedené v zákone o občianskom zákonníku z 23. apríla 1964,
    2.3. Predávajúci zodpovedá Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Podmienok, za nesúlad Produktu so zmluvou, existujúci v čase dodania Produktu a zverejnený do 2 rokov od uvedeného moment, pokiaľ nie je dátum spotreby Produktu určený Predávajúcim alebo osobami konajúcimi v jeho mene dlhší,
    2.4. oznámenia o nesúlade Produktu so zmluvou a podanie príslušnej žiadosti je možné zaslať e-mailom na adresu sklep@sportowestyle.pl alebo písomne ​​na adresu: ul. Handlowa 2/3, 34-480 Jabłonka,
    2.5. vyššie uvedená správa v písomnej alebo elektronickej forme by mala obsahovať čo najviac informácií a okolností týkajúcich sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum vzniku nezrovnalosti a kontaktné údaje. Uvedené informácie výrazne uľahčia a urýchlia vybavenie reklamácie Predávajúcim,
    2.6. na posúdenie nezrovnalostí a nesúladu Produktu so zmluvou je Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Nariadení povinný Produkt Predávajúcemu sprístupniť a Predávajúci je povinný ho na vlastné náklady prevziať. ,
    2.7. Predávajúci odpovie na žiadosť Zákazníka bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia reklamácie,
    2.8. V prípade reklamácie Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Poriadkov - neposúdením reklamácie do 14 dní od jej odoslania sa rozumie jej prijatie,
    2.9. Zákazník môže požadovať, aby Produkt najskôr vymenil alebo opravil Predávajúci. Zákazník môže požiadať o zníženie ceny a odstúpenie od zmluvy len v prípadoch uvedených v zákone o právach spotrebiteľa zo dňa 30.5.2014 (vrátane prípadov, kedy je nesúlad tovaru so zmluvou podstatný, kedy predávajúci odmietol dodať tovar v súlade so zmluvou alebo ak nesúlad tovaru so zmluvou pretrváva aj napriek tomu, že sa predávajúci snaží uviesť tovar do súladu so zmluvou),
    2.10. v súvislosti s oprávnenou reklamáciou Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Nariadení, Predávajúci resp.:
    a) hradí náklady na výmenu a opätovné doručenie Tovaru,
    b) hradí náklady na opravu a opätovné doručenie Tovaru,
    c) zníži cenu Tovaru (znížená cena musí byť v pomere ceny tovaru v súlade so zmluvou k tovaru v rozpore so zmluvou) a vráti hodnotu zníženej ceny Spotrebiteľovi alebo subjektu uvedenému v § 10 najneskôr do 14 dní od doručenia oprávneného vyhlásenia Spotrebiteľa alebo subjektu uvedeného v § 10 o znížení ceny,
    d) v prípade oprávneného odstúpenia od zmluvy Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 - vráti cenu Produktu im najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia vráteného tovaru alebo dokladu o jeho vrátení. V prípade odstúpenia od zmluvy je Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 povinný bezodkladne vrátiť tovar Predávajúcemu na náklady Predávajúceho,
    2.11. odpoveď na reklamáciu je poskytnutá na papieri alebo inom trvalom nosiči, napr. e-mailom alebo SMS.

§ 8 PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. S výhradou bodu 10 tohto odseku môže Zákazník, ktorý je zároveň Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Nariadení, ktorý uzatvoril zmluvu na diaľku, od nej odstúpiť bez uvedenia dôvodu podaním príslušného vyhlásenia do 30 dní. Na dodržanie tejto lehoty stačí zaslať prehlásenie o odstúpení od zmluvy poskytnuté Obchodom.
  2. V prípade odstúpenia od zmluvy sa kúpna zmluva považuje za neuzatvorenú a Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 VOP je povinný vrátiť Tovar Predávajúcemu alebo ho odovzdať osobe poverenej Predávajúci si ho bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa, kedy odstúpil od zmluvy, prevzal, pokiaľ mu Predávajúci neponúkol, že si Produkt vyzdvihne sám. Na dodržanie lehoty stačí vrátiť Produkt pred uplynutím jeho platnosti.
  3. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy je potrebné produkt vrátiť na adresu: ul. Handlowa 2/3, 34-480 Jablonka.
  4. Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Nariadení zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku jeho používania nad rámec toho, čo je potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru, ibaže Predávajúci neinformovala Spotrebiteľa ani subjekt uvedený v § 10 o spôsobe a lehote na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy a vzorovom formulári na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Nariadení by mal s cieľom zistiť povahu, vlastnosti a fungovanie Produktov zaobchádzať a kontrolovať Produkt iba rovnakým spôsobom, akým by to mohol urobiť v stacionárnom obchode.
  5. S výhradou bodov 6 a 8 tohto odseku Predávajúci vráti hodnotu Produktu spolu s jeho nákladmi na doručenie rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ, pokiaľ Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Nariadení výslovne súhlasila s iným spôsobom vrátenia, ktorý im nenesie žiadne náklady. V súlade s bodom 7 tohto odseku sa vrátenie uskutoční bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia predávajúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy.
  6. Ak si Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Nariadenia zvolil iný spôsob doručenia Produktu, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Obchodom, Predávajúci nie je povinný uhradiť mu dodatočné náklady, ktoré mu tým vznikli.
  7. Ak Predávajúci neponúkol, že si Tovar vyzdvihne sám od Spotrebiteľa alebo subjektu uvedeného v § 10 Nariadení, môže zadržať vrátenie platieb prijatých od Spotrebiteľa až do prevzatia alebo doručenia veci Spotrebiteľom, resp. subjekt uvedený v § 10. Predpisov, doklad o jeho vrátení podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
  8. Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Pravidiel, ktorý odstúpi od kúpnej zmluvy podľa bodu 1 tohto odseku, znáša len náklady na vrátenie Tovaru Predávajúcemu.
  9. Tridsaťdňová lehota, v ktorej môže Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Nariadení odstúpiť od zmluvy, sa počíta takto:

    9.1. na zmluvu, na základe ktorej Predávajúci vydá Produkt a je povinný previesť jeho vlastnícke právo - odo dňa, keď Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Nariadenia (alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu) prevzal vlastníctvo Produktu,
    9.2. pre zmluvu, ktorá sa vzťahuje na mnoho Produktov, ktoré sa dodávajú samostatne, v dávkach alebo po častiach – od prevzatia posledného Produktu, jeho šarže alebo časti
    9.3. na zmluvu zahŕňajúcu pravidelné doručovanie Produktu na určitú dobu – od prevzatia prvého Produktu,
    9.4. pri iných zmluvách - odo dňa uzavretia zmluvy.

  10. Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku nemá Spotrebiteľ alebo subjekt uvedený v § 10 Podmienok v prípade Kúpnej zmluvy:

    10.1, v ktorej je predmetom služby neprefabrikovaná vec, vyrobená podľa podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo slúžiace na jeho individuálnu potrebu,
    10.2 v ktorom je predmetom výhody vec dodaná v uzavretom obale, ktorú nie je možné po otvorení obalu vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal otvorený po dodanie,
    10.3 pri ktorom predmetom služby sú veci, ktoré sú po dodaní vzhľadom na svoju povahu neoddeliteľne spojené s inými vecami,
    10.4 pri poskytovaní služieb, za ktoré je Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu, ak má podnikateľ plne vykonal službu s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím poskytovania služby informovaný o tom, že po ukončení služby podnikateľom stráca právo na odstúpenie od zmluvy a vzal to na vedomie,
    10.5 v. ktorej predmetom služby je vec, ktorá sa rýchlo kazí alebo má krátku trvanlivosť.

  11. Predávajúci aj zákazník majú právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, ak druhá strana nesplní svoj záväzok v presne stanovenej lehote.

§ 9 USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA PODNIKATEĽOV (B2B)

  1. Tento odsek obsahuje ustanovenia týkajúce sa iba podnikateľov, ktorí nie sú chránení podľa zákona o právach spotrebiteľov uvedeného v § 10 Nariadení.
  2. Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzatvorenej so zákazníkom, ktorý nie je spotrebiteľom, do 14 pracovných dní odo dňa jej uzavretia. Odstúpenie od kúpnej zmluvy v tomto prípade môže prebehnúť bez udania dôvodu a nezakladá žiadne nároky zo strany zákazníka, ktorý nie je spotrebiteľom, voči predávajúcemu.
  3. Predávajúci má právo obmedziť spôsoby platby dostupné pre zákazníkov, ktorí nie sú spotrebiteľmi, vrátane vyžadovania predplatenia časti alebo celej predajnej ceny bez ohľadu na spôsob platby, ktorý si zákazník zvolil, a skutočnosť, že došlo k uzavretiu kúpnej zmluvy.
  4. Výhody a bremená súvisiace s Produktom a riziko náhodnej straty alebo poškodenia Produktu prechádzajú na Zákazníka, ktorý nie je Spotrebiteľom, keď Predávajúci uvoľní Produkt prepravcovi. Predávajúci v takom prípade nezodpovedá za stratu, stratu alebo poškodenie Produktu vzniknuté od okamihu prevzatia Produktu na prepravu až do jeho doručenia Zákazníkovi, ako aj za prípadné omeškanie prepravy zásielky.
  5. Ak je Produkt zaslaný Zákazníkovi prostredníctvom prepravcu, Zákazník, ktorý nie je Spotrebiteľom, je povinný prezrieť zásielku v čase a spôsobom obvyklým pre zásielky tohto druhu. Ak pri preprave zistí, že Produkt sa stratil alebo poškodil, je povinný vykonať všetky úkony potrebné na vznik zodpovednosti dopravcu.
  6. Poskytovateľ služby môže vypovedať zmluvu o poskytovaní Elektronických služieb s okamžitou účinnosťou a bez uvedenia dôvodu zaslaním oznámenia o výpovedi Príjemcovi služby, ktorý nie je Spotrebiteľom.

§ 10 USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA PODNIKATEĽOV S PRÁVAMI SPOTREBITEĽA

  1. Na podnikateľa prevádzkujúceho živnosť (tento odsek sa nevzťahuje na obchodné spoločnosti) sa vzťahuje ochrana podľa zákona o právach spotrebiteľov za predpokladu, že zmluva, ktorú uzatvára s predávajúcim, priamo súvisí s jeho podnikateľskou činnosťou, ale obsah z tejto zmluvy vyplýva, že pre neho neexistuje odborná povaha, ktorá vyplýva najmä z predmetu jeho podnikateľskej činnosti.
  2. Osoba prevádzkujúca podnikateľskú činnosť uvedenú v bode 1 tohto odseku je chránená len v rozsahu:

    2.1. zakázané zmluvné ustanovenia,
    2.2. zodpovednosť za nesúlad Produktu so zmluvou,
    2.3. právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku,
    2.4. pravidlá týkajúce sa zmluvy o dodaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby.

  3. Podnikateľ uvedený v bode 1 tohto odseku stráca svoje práva na ochranu spotrebiteľa, ak Zmluva o predaji, ktorú uzavrel s Predávajúcim, je odborného charakteru, ktorý je overený na základe zápisu podnikateľa v Centrálnej evidencii a informáciách o ekonomickej činnosti. Poľskej republiky, najmä tam uvedené kódy poľskej klasifikácie činností.
  4. Na podnikateľov uvedených v bode 1 tohto odseku sa nevzťahuje inštitucionálna ochrana, ktorú spotrebiteľom poskytujú okresní ombudsmani pre spotrebiteľov a predseda Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa.

§ 11 DRUH A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Poskytovateľ služby umožňuje prostredníctvom Obchodu využívať Elektronické služby ako:

    1.1. uzatváranie zmlúv o predaji produktov,
    1.2. vedenie Účtu v Obchode,
    1.3. Systém spätnej väzby,
    1.4. Newsletter,
    1.5. Chat.

  2. Poskytovanie Elektronických služieb Používateľom služieb v Obchode prebieha za podmienok uvedených v Pravidlách.
  3. Poskytovateľ služby má právo uverejňovať reklamný obsah na webovej stránke Obchodu. Tento obsah tvorí neoddeliteľnú súčasť obchodu a materiálov v ňom prezentovaných.

§ 12 OBCHODNÉ PODMIENKY POSKYTOVANIA A UZAVORENIA ZMLUV O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Poskytovanie Elektronických služieb uvedených v § 11 bod 1 Nariadení zo strany Poskytovateľa služby je bezplatné.
  2. Doba, na ktorú sa zmluva uzatvára:

    2.1. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúca v umožnení zadania Objednávky v Obchode sa uzatvára na dobu určitú a zaniká odoslaním Objednávky alebo ukončením zadávania Objednávky Používateľom Služby,
    2.2. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúcich vo vedení Účtu v Obchode sa uzatvára na dobu neurčitú. Zmluva je uzavretá odoslaním vyplneného Registračného formulára Príjemcom služby,
    2.3. zmluva o poskytovaní Elektronickej služby s využitím Názorového systému sa uzatvára na dobu určitú a zaniká zverejnením stanoviska alebo prerušením používania Služby Príjemcom služby,
    2.4. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúcich v používaní Newslettera sa uzatvára na dobu neurčitú,
    2.5. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb zahŕňajúcich používanie Chatu sa uzatvára na dobu určitú a zaniká, keď Užívateľ Služby prestane túto Službu využívať.

  3. Technické požiadavky potrebné na spoluprácu s IT systémom používaným Poskytovateľom služby:

    3.1. počítač (alebo mobilné zariadenie) s prístupom na internet,
    3.2. prístup k e-mailu,
    3.3. webový prehliadač,
    3.4. povolenie cookies a Javascriptu vo webovom prehliadači.

  4. Príjemca služby je povinný používať Obchod spôsobom, ktorý je v súlade so zákonom a osvedčenými postupmi, berúc do úvahy rešpektovanie osobných práv a práv duševného vlastníctva tretích strán.
  5. Príjemca služby je povinný zadať údaje zodpovedajúce skutočnému stavu.
  6. Príjemca služby má zakázané poskytovať nezákonný obsah.

§ 13 REKLAMÁCIE SÚVISIACE S POSKYTOVANÍM ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Sťažnosti súvisiace s poskytovaním Elektronických služieb prostredníctvom Obchodu môže Príjemca služby podávať prostredníctvom e-mailu na adresu sklep@emwu-sport.pl.
  2. Vo vyššie uvedenej e-mailovej správe uveďte čo najviac informácií a okolností týkajúcich sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum vzniku nezrovnalosti a kontaktné údaje. Uvedené informácie výrazne uľahčia a urýchlia vybavenie reklamácie Poskytovateľom služby.
  3. Poskytovateľ služby posúdi reklamáciu bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia.
  4. Odpoveď Poskytovateľa služby na reklamáciu je odoslaná na e-mailovú adresu Používateľa služby uvedenú v reklamácii alebo iným spôsobom, ktorý Používateľ služby uviedol.

§ 14 PODMIENKY UKONČENIA ZMLUVY O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Ukončenie zmluvy o poskytovaní Elektronických služieb:

    1.1. Zmluva o poskytovaní Elektronických služieb nepretržitého a neurčitého charakteru (vedenie Účtu, Newsletter) môže byť vypovedaná.
    1.2. Príjemca služby môže vypovedať zmluvu s okamžitou platnosťou a bez uvedenia dôvodov zaslaním príslušného vyhlásenia e-mailom na adresu sklep@emwu-sport.pl
    1.3. Poskytovateľ služby môže vypovedať zmluvu o poskytovaní Elektronických služieb nepretržitého a neurčitého charakteru, ak Používateľ služby porušuje Nariadenia, najmä ak poskytuje nezákonný obsah po neúčinnej predchádzajúcej výzve na zastavenie porušovania a určenie primeranej lehoty. V takomto prípade zmluva zaniká po 7 dňoch odo dňa podania prejavu vôle ju vypovedať (výpovedná lehota).
    1.4. Výpoveď vedie k zániku právneho vzťahu s budúcou účinnosťou.

  2. Poskytovateľ služby a Príjemca služby môžu zmluvu o poskytovaní Elektronických služieb kedykoľvek vypovedať po vzájomnej dohode zmluvných strán.

§ 15 DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO

  1. Všetok obsah zverejnený na webovej stránke www.sportowestyle.pl je chránený autorským právom a (v súlade s § 15 bod 3 a prvky zverejnené príjemcami služieb, používané na základe licencie, prevodu ekonomických autorských práv alebo čestného použitia) sú majetkom spoločnosti Marcin Wysocki vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod obchodným názvom WYSOCKI MARCIN FIRMA EMWU SPORT, ul. Karpielówka 14/2, 34-511 Kościelisko, NIP: 7361560468, REGON: 120757397. Príjemca služby je plne zodpovedný za akúkoľvek škodu spôsobenú poskytovateľovi služby v dôsledku použitia akéhokoľvek obsahu webovej stránky www.sportowestyle.pl, bez súhlas Poskytovateľa služby.
  2. Akékoľvek použitie ktoréhokoľvek z prvkov tvoriacich obsah webovej stránky www.sportowestyle.pl kýmkoľvek bez výslovného písomného súhlasu poskytovateľa služieb predstavuje porušenie autorských práv poskytovateľa služieb a má za následok občianskoprávnu a trestnoprávnu zodpovednosť.
  3. Všetky obchodné názvy, názvy produktov, názvy spoločností a ich logá použité na webovej stránke obchodu www.sportowestyle.pl patria ich vlastníkom a slúžia len na účely identifikácie. Môžu to byť registrované ochranné známky. Všetky materiály, popisy a fotografie prezentované na webovej stránke obchodu www.sportowestyle.pl slúžia na informačné účely.

§ 16 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Zmluvy uzatvorené prostredníctvom Obchodu sa uzatvárajú v súlade s poľským právom.
  2. V prípade nesúladu ktorejkoľvek časti Nariadení s platným právom sa namiesto napadnutého ustanovenia Nariadení uplatnia príslušné ustanovenia poľského práva.
  3. Prípadné spory z kúpnych zmlúv medzi Obchodom a Spotrebiteľmi budú riešené najskôr rokovaním s úmyslom sporu ukončiť zmierom s prihliadnutím na Zákon o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov. Ak by to však nebolo možné alebo by to pre niektorú zo strán nevyhovovalo, spory budú riešené príslušným spoločným súdom v súlade s bodom 4 tohto odseku.
  4. Súdne riešenie sporov:

    4.1. Prípadné spory vzniknuté medzi Poskytovateľom služby a Príjemcom služby (Zákazníkom), ktorý je zároveň Spotrebiteľom alebo subjektom uvedeným v § 10 Nariadení, budú predložené príslušným súdom v súlade s ustanoveniami Občianskeho súdneho poriadku z novembra. 17, 1964 (Zbierka zákonov č. 43, položka 296, v znení neskorších predpisov).
    4.2. Akékoľvek spory, ktoré vzniknú medzi Poskytovateľom služby a Príjemcom služby (Zákazníkom), ktorý nie je zároveň Spotrebiteľom, uvedené v § 9 Nariadení, budú predložené súdu príslušnému podľa sídla Poskytovateľa služby.

  5. Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom, má tiež právo využiť spôsoby mimosúdneho riešenia sporov, a to najmä podaním návrhu na začatie mediácie po ukončení reklamačného konania alebo návrhu na prejednanie veci rozhodcovským súdom (tzv. aplikáciu si môžete stiahnuť na webovej stránke http://www.uokik.gov pl/download.php?plik=6223 ). Zoznam stálych spotrebiteľských rozhodcovských súdov pôsobiacich pri pokrajinských inšpektorátoch obchodnej inšpekcie je dostupný na webovej stránke: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596 . Spotrebiteľ môže využiť aj bezplatnú pomoc okresného (mestského) ombudsmana pre spotrebiteľov alebo spoločenskej organizácie, medzi ktorej zákonné úlohy patrí ochrana spotrebiteľa. Mimosúdna náprava po ukončení reklamačného konania je bezplatná.
  6. Spotrebiteľ môže za účelom mimosúdneho riešenia sporu podať sťažnosť najmä prostredníctvom online platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostupnej na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
pixel